Aby przekazać informację wszystkim użytkownikom komputera możemy skorzystać z systemowego rozwiązania umożliwiającego wyświetlanie komunikatu podczas logowania do Windowsa. Dowiedz się, w jaki sposób włączyć logowania interakcyjne do Windows i wyświetlić komunikat podczas logowania do systemu.
Wyświetlamy komunikat podczas logowania użytkownika do systemu
Nierzadko mamy potrzebę, aby przekazać jakąś informację innym użytkownikom logującym się do systemu Windows na komputerze. Jednym z rozwiązań udostępnionych przez Microsoft jest tzw. logowanie interakcyjne, które wyświetla tekst komunikatu dla użytkownika próbującego zalogować się do systemu.
Aby włączyć komunikaty podczas logowania do systemu należy otworzyć Edytor lokalnych zasad grupy, aby to zrobić wystarczy w oknie start wpisać polecenie gpedit.msc
W otwartym oknie przechodzimy kolejno do ekranu: Konfiguracja Komputera > Ustawienia systemu Windows > Ustawienia zabezpieczeń > Zasady Lokalne > Opcje Zabezpieczeń.
Następnie znajdujemy pozycje:
- Logowanie interakcyjne: tytuł komunikatu dla użytkowników próbujących się zalogować.
- Logowanie interakcyjne: tekst komunikatu dla użytkowników próbujących się zalogować.
Po dwukrotnym kliknięciu na opcji będziemy mogli wpisać dowolny tekst, który zostanie wyświetlony podczas logowania do systemu. Aby wyłączyć komunikaty wystarczy usunąć zawartość tekstu w oknie Edytora lokalnych zasad grupy.
Wiesz może czy istnieje podobne narzędzie albo aplikacja na Maca?
Przyda mi się ten trik. Dzięki za wskazanie drogi do tego rozwiązania. Bardzo trafny poradnik.